اس ای او (SEO) کیا ہے اور اس میں کیا شامل ہے؟

SEO kya hota hai

اس ای او (SEO)  کا مطلب سرچ انجن آپٹیمائزیشن (Search Engine Optimization) ہے، جو نامیاتی سرچ انجن کے نتائج کے ذریعہ آپ کی ویب سائٹ پر ٹریفک کی مقدار اور معیار کو بڑھانے کاایک  طریقہ  یا تکنیک ہے۔

اس ای او میں کیا  کیا شامل ہے؟

اس ای او میں بہت سی چیزیں شامل ہیں، جیسے کہ:

  • ٹریفک کا معیار: آپ دنیا کے تمام زائرین کو راغب کرسکتے ہیں، لیکن اگر وہ آپ کی سائٹ پر اس لیئے آرہے ہیں کیونکہ گوگل انہیں یہ بتا رہا ہے کہ آپ ایپل کمپیوٹرز کا وسیلہ ہیں جب کہ آپ اصل میں سیب بیچنے والے کسان ہیں، تو یہ معیاری ٹریفک نہیں ہے۔اس کے بجائے آپ ان زائرین کو راغب کرنا چاہتے ہیں جو آپ کی پیش کردہ مصنوعات میں حقیقی دلچسپی رکھتے ہیں۔ اگر آپ کپڑے بیچتے ہیں اور آپ کی ویب سائٹ پر وہی لوگ آئیں جو کپڑے لینا چاہتے ہیں، تو  اس کو ہم معیاری ویب ٹریفک کہ سکتے ہیں۔

(نوٹ: ویب ماسٹرز کی زبا ن میں “ٹریفک” کا مطلب ویب سائٹ پر آنے والے لوگ ہیں۔ اس سے مراد سڑکوں پر چلنے والی گاڑیاں نہیں ہیں۔)

  • ٹریفک کی مقدار: ایک بار جب سرچ انجن نتائج والے صفحات (SERPs) سےصحیح لوگ یا وہ لوگ جو واقعی اس چیز کی تلاش میں ہیں جو آپ کی ویب سائٹ پر موجود ہے ، کلک کر کے آپ کی ویب سائٹ پر آتے ہیں تو اس سے آپ کی ویب سائٹ کی ٹریفک میں اضافہ ہوتا ہے۔
  • نامیاتی نتائج: اشتہار بہت سے سرچ انجن رزلٹس ( SERPs) کا ایک اہم حصہ بناتے ہیں۔ نامیاتی ٹریفک یا  organic traffic وہ ٹریفک ہے جس کے لیے آپ کو قیمت ادا کرنے کی ضرورت نہیں ہوتی۔

SEO Paid Traffic

SEO Organic Traffic نامیاتی سرچ ٹریفک خاص طور پر کوئی بھی بلا معاوضہ ٹریفک ہے جو SERPs سے آتی ہے۔

اس ای او کیسے کام کرتا ہے؟

ہوسکتا ہے کہ آپ کسی سرچ انجن کو کسی ویب سائٹ کے طور پر سوچیں جہاں آپ کسی باکس میں اپنا سوال لکھ سکتے ہیں اور Google، Yahoo، Bing، یا کوئی بھی سرچ انجن جو آپ استعمال کر رہے ہیں، آپ کو ویب پیجز  کے لنکس کی ایک لمبی فہرست فراہم کرے گا  جو ممکنہ طور پر آپ کے سوال کا جواب دے سکتے ہیں۔

یہ سچ ہے۔  لیکن کیا آپ نے کبھی اس بات پر غور کیا ہے کہ لنکس کی ان جادوئی فہرستوں کے پیچھے کیا ہے؟

گوگل (یا آپ جو بھی سرچ انجن استعمال کر رہے ہیں) اس میں ایک کرالر (Crawler) ہوتا ہے جواس تمام مواد کے بارے میں معلومات جمع کرتا ہے جو وہ انٹرنیٹ پر پائی جا سکتی ہیں۔ کرالر ان تمام ایک (1s) اور صفر (0s)  کو انڈیکس بنانے کے لئے سرچ انجن میں واپس لاتے ہیں۔  اس کے بعد اس فہرست پر الگورتھم (algorithm) اپلائی جاتا ہے جو آپ کے سوال ((Search Query کے ساتھ اس سارے ڈیٹا کو ملنے کی کوشش کرتا ہے اور اپکو  رزلٹ فراہم کرتا ہے۔

بہت سارے عوامل ہیں جو مل کر سرچ انجن کے الگورتھم کو بناتے ہیں، اور ماہرین کے ایک گروپ نے ان سب عوامل کو انکی اہمیت کے مطابق  درجہ بندی کی ہے:

Ranking Factors in SE

اب آپ کو پتا چل گیا ہو گا ک ایک سرچ انجن کیسے کام کرتا ہے۔ اس لیے کسی ب سرچ انج میں اپنے ویب پیج یا ویب سائٹ کو رنک کرنے کے لیے اس ای او کی جاتی ہےجس میں آن پیج اس ای او (On-page SEO) اور آف پیج اس ای او  (Off-page SEO) شامل ہیں۔  

تو اگر  آپ کی ویب سائٹ گوگل  اور اس ای او کے اصولوں کے بطابق بنی ہو گی تو وہ گوگل یا کسی بھی سرچ انجن میں پہلے پیج پر ہی اپنی جگہ بنا لے گی۔

Is post mein aap ko btaya gya tha ke SEO kya hota hai, SEO mein kya kya shamil hai aur SEO kaise kaam karta hai. Umeed hai aap ko samjh aa gayi ho gi k SEO kya hai. Agar aap ko yeh post achi lagi, tou isy apny doston ke sath zaroor share karen. Sukriya

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے